Regulamin

Regulamin Salonu:

 

Przed wizytą w Salonie prosimy o zapoznanie się z regulaminem

Chcąc zapewnić najwyższą, jakość obsługi oraz zagwarantować odpowiednią ilości czasu dla każdego klienta prosimy o zapisy telefoniczne. Jeśli zrezygnujecie Państwo z wcześniej umówionej wizyty prosimy poinformować nas o tym fakcie telefonicznie lub sms.

Jeżeli jest to pierwsza wizyta psa w salonie prosimy o tym uprzedzić podczas umawiania wizyty w celu rezerwacji większej ilości czasu dla Państwa pupila.

Dla spokoju psychicznego psa zaleca się zostawienie go w Salonie pod opieką fryzjera na czas pielęgnacji. W przypadku pozostania właściciela z psem, Klient proszony jest o stosowanie się do poleceń fryzjera.

Przed wizytą w salonie prosimy o wyprowadzenie pieska na spacer w celu załatwienia potrzeb fizjologicznych.

Prosimy nie karmić psa, kota bezpośrednio przed wizytą.

Pies agresywny będzie zabezpieczany przez pracowników salonu kagańcem.

Nie przyjmujemy psów z widoczną chorobą skóry.

Jeśli pies nie będzie kąpany w salonie, prosimy o wykąpanie i rozczesanie go dzień wcześniej.
Prosimy nie kąpać psów (min. 2 tygodnie wstecz) przed umówioną usługą trymowania.

Prosimy o poinformowanie nas o następujących sytuacjach: chorobach o podłożu alergicznym, serca, narządów ruchu, psychicznych, przebytych niedawno zabiegach, trudnym charakterze psa, innych okolicznościach mogących wpływać na złe samopoczucie psa w trakcie i po zabiegach pielęgnacyjnych.
Wykonujący usługę nie ponosi odpowiedzialności za pogorszenie stanu zdrowia psa, którego właściciel zataił istnienie choroby np. zaziębienia, padaczki lub niezrównoważenia psychicznego.

Pierwsza wizyta z książeczką zdrowia.

Pies zostaje wydany wyłącznie osobie, która go dostarczyła do salonu lub przez nią wskazanej. Prosimy o punktualne przyprowadzenie i odbiór pupila.

Podczas wizyty w salonie zwierzętom wykonywane są zdjęcia w celach marketingowych. Jeśli nie życzą sobie Państwo udostępniania wizerunku zwierząt w różnego rodzaju materiałach reklamowych naszej firmy proszę poinformować o tym personel podczas wizyty.

Pozostawiając pupila pod naszą opieką klient akceptuje wszystkie warunki regulaminu.